A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) hatálya kiterjed az Android Szerviz Szeged – Független Telefon Szerviz (továbbiakban: Szerviz) által nyújtott összes szolgáltatásra és ügyletre.
Vállalkozás adatai:
A jelen ÁSZF személyi hatálya kiterjed az Android Szerviz Szeged – Független Telefon Szerviz (továbbiakban: Szerviz) tagjaira, valamint azon ügyfelekre, akik a Szervizzel a jelen ÁSZF alapján szerződést kötnek.
Hatályba lépés és érvényesség:
A jelen ÁSZF 2022.06.17. napjától határozatlan ideig érvényes és hatályos.
A weboldal használatával létrejövő szerződések nyelve:
A weboldalunk használata során létrejövő minden szerződés nyelve a magyar, így azokra a magyar jogszabályok az irányadóak.
Amennyiben a jelen ÁSZF-ben valamely kérdés nem került szabályozásra, úgy a 2013. évi V. törvény a Polgári törvénykönyvről (Ptk.), illetve a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alkalmazandóak.
Az ügyfél a szolgáltatások igénybevételével tudomásul veszi és elfogadja a fentiekben foglaltakat.
Az ügyfél az őt ért jogsérelem, fogyasztói jogvita orvoslása érdekében békéltető testülethez fordulhat. A Vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. A Békéltető Testületekről, azok működéséről bővebb információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testületekről, azok elérhetőségeiről bővebb információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
A weboldalunk használata során létrejövő minden szerződés nyelve a magyar, így azokra a magyar jogszabályok az irányadóak.
A Szerviz a jelen Általános Szerződési Feltételek hatálya alatt, a mindenkor hatályos jogszabályi keretek között nyújtja szolgáltatásait. Ez azt jelenti, hogy a szolgáltatások igénybevételekor az ügyfélnek figyelembe kell vennie a jelen ÁSZF rendelkezéseit és a magyar jogszabályokat is.
Az ügyfél a szolgáltatások igénybevételével elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat és egyben tudomásul veszi, hogy a szolgáltatások nyújtására a magyar jog az irányadó.
Szerviz szolgáltatás megrendelése, javítás teljesítése – megrendelés és annak visszaigazolása alapján történhet:
Az Android Szerviz Szeged ajánlatának, a felek között létrejött egyedi szerződésnek a jelen ÁSZF minden esetben részét képezi. A Szerviz ajánlatának elfogadásával a megrendelő a jelen ÁSZF feltételeit változtatás nélkül elfogadja.
A Vállalkozás Készpénzes fizetés
székhelyén történő személyes átvétel esetén az ügyfél a szerviz költséget a készülék átvételével egyidejűleg fizeti meg.
Bankkártyás fizetés:
A Vállalkozás székhelyén történő személyes átvétel esetén az ügyfél a vételárat a készülék átvételével egyidejűleg bankkártyával fizeti meg.
Utánvétes fizetés:
Amennyiben az ügyfél házhozszállítást kér és készpénzzel egyenlíti ki a vételárat, az ügyfél a termék kiszállítási költségét és az utánvét díját is tartalmazó ellenértékét a termék átvételekor, a futárnak fizeti meg.
Amennyiben a kiszállított termék vételárát az ügyfél a futárnak nem tudja megfizetni, vagy az áru a Vállalkozásnak fel nem róható okból nem adható át, az ügyfél köteles a Vállalkozásnak az áru rendelkezésre állításával és a kiszállításával kapcsolatos költségeit megfizetni.
Előre utalásos fizetés:
Amennyiben az ügyfél az előre történő átutalás fizetési módot választja, a Vállalkozás előlegbekérőt küld, amely alapján a banki átutalás megtörténhet. A termék a vételárnak a Vállalkozás bankszámlájára történő beérkezését követően vehető át. Azon megrendelés, amelyre az előlegbekérő alapján 8 munkanapon belül nem érkezik meg az utalás összege a Vállalkozás bankszámlaszámára, előzetes értesítést követően törlésre kerül. Előre utalásos fizetésnél az eredeti számlát az ügyfél az eszköz kézhezvételekor kapja meg.
A szerviz a szolgáltatásai teljesítése során köteles minden tőle elvárható gondosságot megmutatni, valamint eljárását a legmagasabb szakmai szabványok szerint végezni. Ez magában foglalja a szerződésben meghatározott kötelezettségek pontos és időben történő teljesítését, a megfelelő eszközök és technológiák alkalmazását, valamint az ügyfelek igényeinek megfelelő minőségű szolgáltatás nyújtását.
A szerviz továbbá felel minden olyan kárért, amelyet a szerződésszegő magatartásával az ügyfélnek okoz. Ez azt jelenti, hogy ha a szerviz nem felel meg a szerződésben rögzített kötelezettségeknek, vagy ha a szolgáltatásai nem felelnek meg a megállapodott vagy általánosan elfogadott szakmai normáknak, a szerviz köteles megtéríteni az ügyfélnek az ebből eredő közvetlen és közvetett károkat.
A szerviznek lehetősége van arra, hogy a kártérítési kötelezettség alól mentesüljön, ha bizonyítható, hogy a kár oka az ügyfél felelőssége, vagy olyan esemény következtében keletkezett, amelyen a szerviznek nem volt befolyása. Ebben az esetben az ügyfélnek kell viselnie a károkat.
A jótállási időszak hossza, valamint a jótállás egyéb feltételei és korlátai a szerződésben lesznek meghatározva. A jótállási időszak alatt a szerviz köteles a hibás termékeket vagy szolgáltatásokat javítani, kicserélni, vagy a fizetett díjakat visszatéríteni, a szerződésben meghatározott módon és időkeretben.
A hiányos, vagy késedelmes szerviz jegyből eredő kárfelelősségét a vállalkozó kizárja, az ügyfél köteles mindenben a valóságnak megfelelően tájékoztatni a vállalkozót. A valótlan, vagy hiányos szerviz jegyből következő károk, hátrányok miatt a vállalkozó felelősséget nem vállal. A szerviz jegy tartalmát, teljességét, valóságtartalmát és az adatszolgáltatás időpontját Megbízó köteles bizonyítani.
Az ügyfél kijavítást vagy a hibás alkatrész kicserélést igényelheti, kivéve, ha a választott jótállási jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet.
Amennyiben az ügyfélnek a jótállással kapcsolatos minőségi kifogását kötelezett nem az ügyfél igényének megfelelően rendezi, az ügyfél jogosult a lakóhelye szerint illetékes megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását is kezdeményezni.
A Vállakozás a szolgáltatás elvégzésekor köteles a szerviz jegyet szabályszerűen kitölteni. Vállalkozás bélyegzőlenyomatának és a kiállítás során képviseletében eljáró személy aláírásának feltüntetésével hitelesíteni, és az ügyfélnek átadni.
A javításra általánosságban 90 nap, bruttó 20.000 Ft alkatrész értékhatár felett 180 nap garanciát vállal. A garancia a beépített alkatrész működésére és az összeszerelésre érvényes.
Amennyiben készülékét adatmentés céljából szervizemnek leadja, tájékoztatom, hogy az adatmentés során mentett adatokat a kiértesítést követően 15 naptári napig tárolom. Ezen időszak elteltével az adatok véglegesen és visszavonhatatlanul törlésre kerülnek. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az adatokat ezen időtartam alatt ajánlott átvenni, mivel a fent említett határidő elteltével nem áll módomban a visszaállításukat vagy újbóli előállításukat biztosítani.
Szervizem a javított készüléket kizárólag az elkészült „Hibajegy/Garanciajegy” ellenében adja ki az azon szereplő személynek. Az ügyfél köteles a „Hibajegy/Garanciajegy” bemutatásával és a bevizsgálási, illetve javítási díj megfizetésével átvenni a készüléket. A készülék kiadását követően szervizem a „KIADVA” bélyegzővel ellátott eredeti „Hibajegy”-t adja át az ügyfélnek, amely a garancia érvényesítéséhez szükséges.
Személyes átvétel esetén az ügyfél köteles Szervizem felhívására igazolni a személyazonosságát. Ezáltal megbizonyosodom, hogy csak az erre jogosult személy vette át a javított készüléket, megelőzve ezzel az esetleges visszaéléseket és a készülék jogosulatlan kézbe kerülését.
Szervizem azonban felhívja az ügyfél figyelmét arra, hogy a „Hibajegy/Garanciajegy” eredeti, lebélyegzett példányának jogosulatlan használatából vagy visszaélésből eredő károkért nem vállal felelősséget.
Az ügyfél felelős a „Hibajegy/Garanciajegy” megfelelő kezeléséért, és köteles megakadályozni annak illetéktelen személyek kezébe jutását. Ha az ügyfél tudomást szerez arról, hogy a „Hibajegy/Garanciajegy” eltűnt vagy illetéktelen személyek birtokába került, azonnal értesítenie kell Szervizemet.
A szervizemben végezett javításokkal kapcsolatban az ügyfélnek jogában áll a szerviz hibajegyen rögzített információk ellenőrzése és elfogadása, ezzel biztosítva a szerviz által végzett munka transzparenciáját. A jótállási idő alatt felmerülő további hibák esetén kérem, hogy az ügyfelek vegyék fel a kapcsolatot a szervizzel a probléma pontos diagnosztizálása és megoldása érdekében.
Amennyiben a készüléket postai úton szeretnék visszaküldeni garanciális ügyintézés céljából, kérjük, hogy előzetesen vegyék fel a kapcsolatot szervizünkkel a szükséges lépések egyeztetése érdekében. A szervizünk által elvégzett javításokkal kapcsolatos bármilyen kérdés, aggály esetén kérjük, hogy az ügyfél lépjen kapcsolatba a szervizünkkel.
Szervizünk minden ügyfelét arra kérjük, hogy figyelmesen olvassa el és értelmezze a fent említett feltételeket a garancia igénybevétele előtt. Az ÁFSZ rendelkezései részletesen tartalmazzák a garancia érvényesítésének eljárását, a garancia által fedezett és nem fedezett eseményeket, valamint az ügyfél és a szervizünk jogait és kötelességeit a garancia időtartama alatt.
Amennyiben az ügyfél aláírja és elolvassa a Hibajegy / Garanciajegy dokumentumot, ezzel egyidejűleg elfogadja a mellékelt ÁSZF-t is, melynek hivatkozása a dokumentumon megtalálható. Kérjük, hogy ha az ügyfél bármely okból nem ért egyet a feltételekkel, azt a szervizelés megkezdése előtt haladéktalanul jelezze felénk. Amennyiben az ügyfél nem tesz említést ezen kifogásairól, a feltételek elfogadottnak tekinthetők.
Az ÁFSZ rendelkezések általános jellegűek, és minden ügyfelünkre érvényesek, függetlenül attól, hogy milyen típusú szolgáltatást vettek igénybe, vagy milyen típusú készüléket javíttattak nálunk. A szolgáltatások igénybevétele és a garancia érvényesítése a feltételek elfogadását jelenti.
Az ügyfél a Szervizem által nyújtott szolgáltatások igénybevételével kifejezetten elfogadja a fent leírtakat, és megerősíti, hogy megértette és elfogadja a garancia feltételeit. Az ügyfél tudomásul veszi, hogy a szolgáltatások igénybevétele és a garancia érvényesítése előtt minden esetben érdemes konzultálni szakértővel, vagy felkeresni szervizünket további információkért.
Az ügyfél a garancia érvényesítése során köteles követni a szervizünk által meghatározott eljárást, és betartani a „Hibajegy/Garanciajegy” használatával kapcsolatos rendelkezéseket. Szervizünk fenntartja a jogot, hogy visszautasítsa a garancia érvényesítését, ha az ügyfél nem tartja be a fent említett feltételeket.
A szerviz minden olyan saját alkatrészre és annak beépítésére, amelynek bruttó értéke meghaladja a 20 000 Ft-ot, 3 hónapos garanciát vállal. Ez azt jelenti, hogy 3 hónapon belül, ha az alkatrész vagy annak beépítése hibásnak bizonyul, a szerviz köteles a javítást vagy cserét díjmentesen elvégezni. Fontos azonban megjegyezni, hogy ez a garancia kizárólag a szerviz által beépített alkatrészekre vonatkozik, és nem terjed ki az ügyfél által hozott vagy máshol beszerzett alkatrészekre.
Jótállás Garancis igényt az az ügyfél érvényesíthet, aki a készülékkel, az eredeti Vállalkozás által kiállított „Szerviz hibajeggyel” rendelkezik. A jótállási határidő az ügyfél részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Az ügyfél a kijavítás iránti igényét választása szerint a Vállalkozás székhelyén közvetlenül érvényesítheti.
Amennyiben az ügyfél a Szerviz által adott árajánlat alapján úgy dönt, hogy nem kéri a javítást, a szerviznek jogában áll bevizsgálási díjat felszámolni. Ez a díj a hibabehatárolás időigényességével arányosan kerül meghatározásra.
A bevizsgálási díjat a szerviz hibakeresés, diagnosztizálás és az árajánlat elkészítésére fordított idő alapján számítjuk ki. Ennek mértéke függhet a készülék típusától, a hiba összetettségétől, és a szükséges beavatkozások bonyolultságától.
Az ügyfélnek tájékoztatást kell adni a bevizsgálási díj várható összegéről a javítás megkezdése előtt, hogy az ügyfél döntése informált legyen. Az ügyfél tudomásul veszi, hogy a bevizsgálási díj a szerviz igénybe vett szolgáltatásaiért járó ellenszolgáltatás, amelyet a javítási munkálatok megtagadása esetén is köteles megfizetni.
Az ügyfél a bevizsgálási díj megfizetésével elfogadja a szerviz által elvégzett hibakeresési és diagnosztizálási munkálatokat, valamint a készülék jelenlegi állapotát.
Minden személyesen átvett készüléket az ügyfél vagy a megbízott köteles alaposan ellenőrizni átvételkor. Az ellenőrzés során meg kell győződni arról, hogy a készülék a szervizben elvégzett javítások után megfelelően működik-e, és hogy a javított hibák valóban megoldásra kerültek-e.
Az átvételt követően csak olyan reklamációkat fogadok el, melyek közvetlenül a szervizben elvégzett javítással állnak összefüggésben. Ha az ügyfél a helyszínen nem elégedett a javítás eredményével, természetesen jelezze ezt, és a hibát haladéktalanul orvosolom.
Az ügyfeleknek tisztában kell lenniük azzal, hogy az átvételkor elmulasztott ellenőrzés esetén az átvételt automatikusan megtörténtnek tekintem. Ilyen esetekben az ügyfélnek a későbbi panaszokért, hibákért a szerviz nem vállal felelősséget, kivéve ha azok közvetlenül a szervizben végzett javítással kapcsolatosak.
A készülékek bizonyos típusainál a kijelző felől történő bontás során előfordulhat a kijelző sérülése. Ez vonatkozik a ragasztott üveg hátlapokra, OLED, és AMOLED kijelzőkre is. Ilyen esetekben, a kijelző sérülésmentességéért a szerviz nem vállal felelősséget.
Az ügyfelek figyelmét mindig felhívom erre a kockázatra, és arra, hogy ezen speciális körülmények ismeretében döntsenek a javítás igénybevételéről. A szerviz hibajegy aláírásával az ügyfél automatikusan elfogadja ezt a feltételt, és tudomásul veszi, hogy a kijelző felől történő bontás során bekövetkező esetleges sérülésekért a szerviz nem vállal felelősséget. Ennek ellenére szervizünk minden tőle telhetőt megtesz a készülékek biztonságos és körültekintő kezelése érdekében.
A hibajegy aláírásával hozzájárul, hogy Gulácsi Attila e.v. Asz.: 69644665-1-26 (továbbiakban: Adatkezelő) fenti személyes adataimat kezelje. Az adatkezelésnek a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény (Avtv.) az irányadó. Az adatszolgáltatás önkéntes. Az adatkezelés célja a megbízási szerződésben foglalt, Adatkezelő által vállalt szolgáltatások és kötelezettségek teljesítése, jogok érvényesítése, az ügyfél azonosítása, az ügyféllel való kapcsolattartás és kommunikáció.
A Vállalkozás fenntart magának minden jogot a Telefon Szerviz Szeged – Android Szerviz Szeged (androidszerviz-szeged.hu) weboldalon, azok bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében.
Miután a Telefon Szerviz Szeged – Android Szerviz Szeged (androidszerviz-szeged.hu), mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a Telefon Szerviz Szeged – Android Szerviz Szeged (androidszerviz-szeged.hu) weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Vállalkozás írásos hozzájárulása nélkül.
A Telefon Szerviz Szeged – Android Szerviz Szeged (androidszerviz-szeged.hu) weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.
Amennyiben a jelen ÁSZF egyes rendelkezései vagy rendelkezéseinek egyes részei hatálytalanok vagy végrehajthatatlanok lennének, vagy hatálytalanná vagy végrehajthatatlanná válnának, az ÁSZF egyéb részei hatályosak maradnak. Ilyen esetben (kiegészítő) értelmezés útján azok a vonatkozó szabályozások érvényesek, amelyek a lehető leginkább megfelelnek a hatálytalan vagy végrehajthatatlan szabályozás céljának.
Ha az értelmezés jogi okokból nem lehetséges, a Felek kötelezik magukat, hogy a jelen szabályozás értelmében megfelelő kiegészítő megállapodást kötnek.
Jelen megbízási szerződésre a hatályos magyar jog irányadó.
Amennyiben a felek között a jelen szerződés kapcsán jogvita keletkezne, úgy ennek elbírálására alávetik magukat, hatáskörtől függően, a Szegedi Járásbíróság, illetőleg a Szegedi Törvényszék kizárólagos illetékességének.
Szeged, 2023.08.14
Független mobilszervíz
Elérhetőségeim
2023. www.androidszerviz-szeged.hu Minden jog fenntartva.